torstai 12. helmikuuta 2015

15. Kiinalainen huone



"Käyn nopeasti as:llä". Niin hän sanoo. Se tarkoittaa, että hän menee alastonsuomi-palveluun katsomaan, että ovatko hänestä otetut valokuvat saaneet ansaittua ihastusta osakseen. Usein ovat. Kuvat ovat kokovartalokuvia. Osa minun ottamiani. Hän kertoo avoimesti vastaanottamistaan kehuista. Eritoten silloin kun hänen kuvaansa kommentoinut mies on hänen makuunsa. Hän ei katsele miesvartaloita kiihottuakseen - kuvassa kalustaan kiinnipitävän miehen kuva on sympaattinen. Siitä hän pitää, ei niinkään kuvassa pullistelevasta lihasta. Hän on tunnelmoija.

Jos ongelmamme ydin onkin kommunikaatiossa? Jos oletetaan, että säännöt eivät perustu merkkien merkityksiin, vaan ainoastaan niiden ulkomuotoon, on tämä pukinsarvilippiskin pelkkä hattu.

En kiduta itseäni katsastamalla niitä, joista hän pitää. En kirjaudu alastonsuomelle ylipäätään. Siihen minulla olisi kyllä halutessani mahdollisuus, sillä käyttäjänimi ja salasana ovat tiedossani. Sen sijaan saatan kysyä, että onko se toinen lihaksikkaampi kuin minä, ehkä varustellumpi? Monella on enemmän massaa, mutta kokoasiaan hän suhtautuu hienotunteisesti. Ehkä se johtuu siitä, että juuri vyön alle hän on vertaillessaan lyönyt minua ennenkin. Eikä hän ole verrannut fyysisiä ulottuvuuksiani vain minulle itselleni, vaan myös toisille miehille. Se paljastui sattumalta. Ehkä se oli sattuma. Koko tapahtuma siis. Että oikeasti olen riittävä ja kyse oli väärinkäsityksestä. Hän kysyy, että luulenko oikeasti olevani ainoa, jota hän on kusettanut. En tiedä.

Kuulostaa ehkä siltä, että aisuripoika, kuten hän joskus minua hellittelee, olisi allapäin. Ei tässä mitään sellaista mahdotonta kurjaa ole, joka miehen mielen todella maihin vetäisi. Se kylläkin vituttaa kun hän "huomioi" minut etsiessään seuraa. Mukavana keskustelee päiväni kulusta. Sellaisena ihan vähän maireana. Posket punaisina. Hyväntuulisena -ja vähän jännittyneenä. Kuin olisi vailla jotakin. Kuin olisi vaikea sanoa mitä oikeasti ajattelee. Ja varmaankin onkin. Sitten kun hän saa kerättyä rohkeutensa, hän on rehellinen. Hän käväisee. Ihan nopeasti. Hän on vailla huomiota - ja koukussa. Kyllähän vittumaiselta tuntuu, mutta harjoitus tekee mestarin. Ja onhan hän kiihottava kiihottuneena. Eikä hän ainakaan ei rakasta minua vähemmän, sillä tälläisenä olen hänestä miehekkäämpi, itsevarmempi ja kuumempi.

Itsehän olen valintani tehnyt. Jos joku muuta luuli. Ehkä me puhumme eri kieltä. Ehkä toinen keskittyy merkkeihin ja toinen osaa kiinaa oikeasti. Sen on pakko olla niin.

1 kommentti:

  1. Sinä sen sanoit. Koukussa. Hän on addiktoitunut tuohon. Ei silloin mitkään lupaukset pidä, silloin valheet ottavat vallan. Siitä ei eroon pääse ennen kuin haluaa. Miksi haluaisikaan, kun sinä sen hiljaisella hyväksynnälläsi hyväksyt. Hän kehuu sinua siitä kuin koiraa ja heittää makupalan. Hänelle se ei riitä, hän haluaa jakaa makupalojaan muillekin. Et tule koskaan riittämään yksin hänelle. Riittääkö se sinulle?

    VastaaPoista